Pysähdy kuukauden kuvan äärelle

Kuukauden kuvat esittelevät valokuvan terapeuttista ulottuvuutta, vuorovaikutuksellista voimaa ja tarinnallista tunnelmaa Valokuvaterapiayhdistyksen jäsenten tai kutsuttujen vierailijoiden ottamin valokuvin. Uusi kuukauden kuva julkaistaan kerran kuussa. Tule mukaan yhdistyksen visuaalisille jalanjäljille ja pysähdy uuden kuvan äärelle joka kuukausi.

Pikkukuvia klikkaamalla pääset tutustumaan aiempien kuukauden kuvien gallerioihin ja kuvien tarinoihin.

Joulukuu 2016

Suomen valokuvaterapiayhdistys | Kuukauden kuva 12/2016, © Kirsti Palonen

Valokuva: © Kirsti Palonen

"Mummonmökin kynttilät"

Vuosi 2016

Vuoden 2016 Kuukauden kuvat ovat yhdistyksen hallituksen ja jäsenten ottamia valokuvia, jotka ovat tavalla tai toisella olleet heille erityisen merkityksellisiä.

Vuosi 2015

Vuoden 2015 Kuukauden kuvat ovat yhdistyksen hallituksen jäsenten ottamia valokuvia, jotka ovat tavalla tai toisella olleet heille erityisen merkityksellisiä.

Vuosi 2014

Vuoden 2014 Kuukauden kuvat ovat yhdistyksen hallituksen jäsenten ottamia valokuvia, jotka ovat tavalla tai toisella olleet heille erityisen merkityksellisiä.

Vuosi 2013

Vuoden 2013 Kuukauden kuvat ovat yhdistyksen hallituksen jäsenten ottamia valokuvia, jotka ovat tavalla tai toisella olleet heille erityisen merkityksellisiä.

Vuosi 2007

Vuoden 2007 Kuukauden kuvat ovat valokuvaajien ja valokuvan tutkijoiden kuvia. Kuukauden kuvan esittäjät kutsui yhdistyksen silloinen hallitus.

Vuosi 2005

Vuoden 2005 Kuukauden kuvat ovat yhdistyksen silloisen hallituksen jäsenten ottamia valokuvia, jotka ovat tavalla tai toisella olleet heille erityisen merkityksellisiä.