Suomen Valokuvaterapiayhdistys ry:n jäsenyys

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voi yhdistyksen sääntöjen mukaan liittyä valokuvaterapiaa harjoittava tai siitä kiinnostunut henkilö, jonka yhdistyksen hallitus hyväksyy kirjallisen hakemuksen perusteella jäseneksi. Yhdistyksellä voi olla myös kannattajajäseniä, joiksi hallitus voi hyväksyä yhdistyksen tarkoitusperien edistämistä harrastavan henkilön tai oikeuskelpoisen yhteisön.

Jäsenmaksu on 25 € / vuosi ja kannattajajäseniltä 100 € / vuosi.

Voit hakea yhdistyksen jäsenyyttä alla olevalla sähköisellä lomakkeella, joka käsitellään seuraavassa yhdistyksen hallituksen kokouksessa. Saat tiedon jäseneksi hyväksymisestä sähköpostitse. Mikäli hakija hyväksytään jäseneksi, Suomen Valokuvaterapiayhdistys ry käyttää lomakkeella kerättyjä tietoja jäsenrekisterissään (Rekisteriseloste).

Muissa jäsenasioissa voit olla yhdistykseen yhteydessä sähköpostitse: valokuvaterapiayhdistys(AT)gmail.com. Huolehdithan, että yhteystietosi ovat aina ajan tasalla!

Jäsentoiminta

Järjestämme jäsenistölle valokuvaterapiaan liittyviä koulutuksia, työpajoja, retriittejä, opintomatkoja ja näyttelyitä. Lisäksi järjestämme avoimia tilaisuuksia, kuten luentoja, kaupunkien taiteiden yön tapahtumia ja olemme mukana erilaisissa hyvinvointia edistävissä yhteistyöprojekteissa.

Toimintamme on kansainvälisesti aktiivista: Yhdistys on ollut mukana järjestämässä kansainvälisiä valokuvaterapian ja terapeuttisen valokuvan kongresseja. Yhdistyksen jäsenet ovat aktiivisia kansainvälisessä valokuvaterapian verkostossa, johon kuuluu psykoterapeutteja, terapeutteja, valokuvataiteilijoita sekä näiden alojen opettajia ja tutkijoita.

Liittymislomake

Käytämme jäsenrekisterin ylläpitoon Membook-palvelua.
Siirry liittymislomakkeella TÄSTÄ linkistä